Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.05.2011 19:16 - И родолюбието ми се сломи...
Автор: lemonpie Категория: Други   
Прочетен: 5343 Коментари: 5 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Винаги съм обичала родината си. И винаги съм твърдяла, че камъкът си тежи на мястото. Затова въпреки няколкото възможности да не бъда тук, съм предпочитала да остана у нас - вярвайки, че като средно интелигентен и не мързелив човек с прилично образование и умения, ще успея да се справя дори и в "леко хаотичната" ни държава. 

Да, ама не, както казваше един виден агент-журналист. Защото си правя сметките без кръчмар, защото за последните 10 години перспективите рязко са се свили напук на твърденията на бате Бойко и компания и защото накъдето и да погледна е пълно със смотаняци, които не си вършат работата.

И макар да нямам никакво намерение да изброявам какви са причините за безкрайното ми неудовлетворение, ще спомена, че петък 13-ти е последната от тях - и най-незначимата.

Денят ми започна без интернет, за пореден път. След поредното обаждане до доставчика, който е от най-големите за столицата, изтърпях поредното 5-часово отстраняване на аварията. Ще ме прощават, но за 5 часа сама щях да прокарам нов кабел по трасето. Последва половин часов разговор с банката, от където не можаха да ме информират за колко време пристигат парите от сметка в сметка, сякаш това им се случва за първи път или пък парите пристигат направо от космоса. Не искам да си спомням и разговора с мобилния ми оператор, който не можа да ми обясни каква точно промоция ми предлага, а разликата между мегабит и мегабайт му звучеше на някакъв друг език.

Ще кажа на чист български език... i"m so irritated!! Категорично заявявам, че степента ми на сломеност на родолюбието е на фаза да емигрирам при първа отворила се възможност. Предстоящите избори грам не ме интересуват, защото президентската ни институция така или иначе е бутафорна. Но пък ще даде поле за изява на хиляди драскачи и викачи. Хубаво, щом това ги забавлява. На мен ми омръзна всички да говорят глупости как оправят държавата, за да държат заето общественото мнение и поглед от факта, че само обществото е "оправяно" непрекъснато. 

Колко жалко е... всичко.



Тагове:   родолюбие,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - Понякога
13.05.2011 19:27
важните стъпки в живота си човек предприема поради липса на избор. Добре е да не чакаш този момент, а по-своевременно - към терминал - 2.
Тук остават алигаторите и ние-тяхната храна:))
цитирай
2. lemonpie - Лошото е, че алигаторите създават ...
13.05.2011 19:32
Лошото е, че алигаторите създават илюзията, че имаш избор. Каква огромна заблуда.
цитирай
3. podvodni - Е щом се предаваш от такива леки с...
13.05.2011 20:26
Е щом се предаваш от такива леки спънки от рода интернет временно нямане и неадекватни служители, можеш съвсем спокойно да поемеш през терминала. Представям си какво би изживяла при някоя по-сериозна трудност.
цитирай
4. lidislidis - Защо не потърсиш и вината в себе си за тази ситуация?
13.05.2011 21:36
Овчедушието не е родолюбие! Както и празните думи. . .
цитирай
5. lemonpie - podvodni i lidislidis
13.05.2011 22:12
явно падате от Луната ;))) Първо се запознайте малко с казуса Лемънпай и след това коментирайте.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1572050
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077