Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.08.2011 14:31 - Абсурдистан - оправяй се сам...
Автор: lemonpie Категория: Други   
Прочетен: 7123 Коментари: 7 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Никога не съм харесвала Абсурдистан да се използва като синоним на България... Вероятно съм била малка, не съм разбирала достатъчно или просто не съм се сблъсквала с достатъчно абсурди. Напоследък обаче съм на път тотално да променя мнението си и съм в дълбок размисъл защо някои държави се наричат Страни на мечтите, а пък ние си оставаме Страната на абсурдите.

Случаен екземпляр - т.е. "гражданин", а още по-точно абсурдистанец, бе паркирал нашироко автомобила си в двора ми. Ще кажете, че това българите сме гостоприемно племе и даже вече не чакаме да ни поканят някъде, за да се изпаркираме и да пречим дори на стопаните да си вършат работата. След 20-минутно търсене на нарушителя, вместо да се извини, той ме попита "А ти коя си ма?" Последвано от гневно обяснение, че нямало къде да паркира и бил познавал съседите ми и затова едва ли не другия път от мен се очаква да си търся място за паркиране на съседната улица, за да може господин Абсурдистанецът да се чувства добре приет и нагостен. Да, ама не! 

Реших да си търся гражданските права. Обадих се на органите на реда с очакване, че навлизане в чужда собственост без причинени щети (нервите ми не се броят за такива) се пише поне някакъв акт. Органът на реда дойде след 15 минути. Пак е добре - макар че ако ме убиваха, за това време всичко щеше да е приключило. И като се има предвид, че линейките пътуват по 40 минути, значи следващият път като ми трябва бърза помощ ще звънна на полицията. Другарите полицаи пристигнаха и влязоха в еднопосочна улица в явно нарушение, но понеже изпълняват служебния си дълг, предполагам е позволено... След като им разясних ситуацията - нарушител в частна оградена собственост в портал, ме информираха, че нищо не могат да направят. Спорът е частно-правен, а те отговарят до тротоара. 

Какво мога да направя? Да се разбера с нарушителя да си изкара колата по мирен път - т.е. да го чакам да си свърши работата и да иска да си ходи, за да мога аз да се прибера. Страхотно! Другият ми вариант е да заведа дело срещу него в съда - това повече за морално удовлетворение, отколкото за каквото и да било друго. 

През това време дойде и съпругата на нарушителя и най-безочливо ме попита дали се чувствам горда от себе си, защото съм ги забавила. Не, госпожа... Омерзена съм, че живея в една държава с такива като вас!




Гласувай:
15



Предишен постинг

1. apostapostoloff - А какво ви пречеше да
09.08.2011 15:21
грабнете един кол и да му потрошите колата?! Какво? И после нека той да ви съди. Ще ви осъди на куково лято.

Всеки български неудачник, лумпен и простак приписва причините за своите ЛИЧНИ БЕДИ на своята Родина. Е, хак ви е това, което ви се случва! Дори ви е малко!
цитирай
2. lemonpie - apostapostoloff
09.08.2011 15:52
Да ви се връщат пожеланията ;)) Да му потроша колата?? Хора с вашето възпитание вероятно това щяха да направят - аз смятах, че съществуват законни начини за наказание на подобни нарушители.
цитирай
3. thomas - @apostolapostoloff
09.08.2011 19:30
Явно нивото в blog.bg много е паднало, щом някой си позволява открито да пропагандира агресивно поведение. И само да знаеш, точно ако направиш това, което предлагаш, много лесно ще те осъдят - защото то, за разлика от наглото паркиране, оставя ясни следи, за които полицията дори няма да откаже да влезе в двора с оправданието, че не й е работа. И при това ще те осъдят само в случай, че го направиш на що-годе нормални хора - ако попаднеш на себеподобни, най-вероятно след това ще ти строшат капачките на колената ;-)
цитирай
4. lemonpie - Thomas,
09.08.2011 20:25
не мислиш ли, че всяко виртуално общество е адекватно отражение на реалния ни свят ;)
цитирай
5. mitakat - lemon
09.08.2011 23:05
http://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg
:)))
цитирай
6. lemonpie - http://www. youtube. com/watc...
10.08.2011 07:27
mitakat написа:
http://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg
:)))


съвсем ;)
цитирай
7. hristo27 - Нищо ново под слънцето на българ...
15.03.2012 09:41
Нищо ново под слънцето на българската демокрация.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1571998
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077