Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.03.2008 10:32 - Заразно зло
Автор: lemonpie Категория: Други   
Прочетен: 16441 Коментари: 15 Гласове:
0



По улиците дебне. Зад ъгъла вдясно. Зад завоя вляво. Хей там, зад онази стъклена врата. В трамвая, в маршрутката и във всички възможни превозни средства. Носи се по въздуха. Ще паднеш жертва или ще те подмине. Никъде не си защитен и ако успее, ще те сграбчи с черните си пръсти. Ще те притисне към стената с цялата си тежест. Ще усетиш болката на изтощението, когато се опитваш да се пребориш за своята свобода. Свободата да се придвижваш спокойно, да се виждаш с приятели, да караш колело, да се усмихваш щастливо. Ще те сграбчи за гърлото и ще се опита да си спре въздуха. Ще задави думите преди изплъзването им от устните. Очите ти се зачервяват от усилието, а дребни бисерни сълзи от недостига на въздух се изплъзват понякога. Хване ли те, започва битка, в която победителят трябва да си ти. Защото друг начин няма.


Има и по-забавен вариант.


Вървяло си магаренцето Йори по улицата, зад ъгъла вдясно му изкочило злото, обаче Йори бързо взел завоя вляво. Минал през стъклената врата, за да излезе на улицата, от там се метнал скоростно на трамвая. Въздухът в трамвая обаче го стиснал за гърлото и Йори уморен се отпуснал на една седалка, помитайки по пътя си три баби, тръгнали за вода и после за домати на Женския пазар. И четирите копита на Йори се стегнали от болка, опитвал се да махне стисналите го за гърлото гадни мръсни черни пръсти. Да извика „Помощ, Мечо Пух! Бягай, Прасчо!“, обаче думите му се удавили преди да успее да гъкне и звук дори. Очичките на Йори станали червени и плувнали в сълзи на немощ и безсилие да спаси първо приятелите си, а после и хората около себе си.

Тогава Йори тропна нервно с копито и каза: „Кхъ-кхъ-кхъ.“

image

Споко, хора, просто всички кашлят. Идва времето на пролетните грипове. Наблягайте на лимоните.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiae - кой кашля?
05.03.2008 11:23
Дали някой разбира за какво говориш в момента, особено като намесваш него и приятелите му? о.0 :о)

И кога излиза четвъртата част по кината?
цитирай
2. lemonpie - ~
05.03.2008 11:33
Който трябва, разбира. Другите да се чудят :D

А четвъртата част я рисувам в момента :Р~
цитирай
3. viovioi - добре лемон, добре!:)
05.03.2008 11:41
да се спасяваме значи:))
цитирай
4. bashiiankova - Какво търся
05.03.2008 14:09
ами попаднах съвсем случайно следвайки една статия на блогърът Ахмед Доган (http://ahmeddogan.blog.bg/), в която ви обвиняваше в плагиотство и в изтриване на чужди блогове. По този начин, ползвайки поставения линк, аз се попаднах и в този блог. Тук се надявах да намеря отговор на въпроса: "Кой изтри Пепас и Цървулствен?", защото изтриването на един човек (по скромното ми мнение) не може да стане без задоволителни и навързани в логична последователност мотиви.
Отговор на въпроса не открих, но пък попаднах на нова загатка: "Какво значи трол, в симсъла употребен от блогъра lemonpie?" В търсенето на истината, естествено, и митологията може да помогне.
Както виждаш нямам проблеми с обясненията. Те ми изглеждат естествени, там където толкова много хора сме се събрали, за да споделяме мислите и чувствата си.
И все пак, прави ми неприятно впечатление, че никой не е поел лична отговорност за изтриването на блога на Пепас и Цървулствен. Блогът на Пепас беше интересен и го следях с интерес, а блогът на Цървулствен съдържаше едни от най-интересните и качествени разкази писани на български език - убедена съм, че не нарушаваше с нищо правилата на блог.бг.
Чудя се как очакваме да поправим държавата си, след като дори на едно толкова ниско и незначително управленско ниво, като модерацията на блог.бг, никой не смее да застане и да заяви: "Аз взех това решение и аз го изпълних".
"Не ми се обяснява" явно е основен управленски принцип!
Благодаря за вниманието.
цитирай
5. lemonpie - ~
05.03.2008 14:13
Попаднала си на грешното място, Башнякова. От мен - и то много евентуално - можеш да търсиш обяснения, различни от изтриването на някакви блогове. Моите съболезнования за загубата на интересните ти блогове.

P.S. "блогърът Ахмед Доган" е доста неправомерно и неточно изказване. Този блогър ми дължи и извинение, което още не съм получила.
цитирай
6. bashiiankova - А така
05.03.2008 20:36
Лемънпай се сдоби с някаква власт и вече отказва да контактува с простосмъртните. Кой ли руски автор беше казал: "Дай на глупака малко власт и той ще ти покаже, че я има" - не мога да се сетя.

П.П. Името ми е Башиянкова, а за произхода му (с който се гордея) можете да разберете от следния линк
http://bashiiankova.blog.bg/viewpost.php?id=156160
цитирай
7. lemonpie - Башнякова,
05.03.2008 20:38
имам власт да те трийна от моя блог. За това ли драпаш цял ден?
цитирай
8. bashiiankova - Според мен
05.03.2008 20:41
това би било грозно. Естествено и че имаш васт да трийваш всичко, но все пак аз поставям въпроси, на които е грозно да отговориш с изтриване.
цитирай
9. bashiiankova - копиІпейст понякога помага
05.03.2008 20:42
49
по -добре кажи ти ли изтри блога на Пепас и на Цървулствен. От както изритаха Гео никой не поема отговорност в този блог - нещата стават анонимно!
Редактирай | Изтрий
5. lemonpie - ~
12:57
Не, но аз предупредих Тери за нашествието на тролове. Доволна ли си?
6. bashiiankova - Т.е да разбирам,
13:31
че Тери е изтрила пепас и цървулствен - пише ли някъде и какъв и е блога?
А какво означава нашествие на тролове? Това не успях да го асимилирам - нещо свързано със северните митологии!?
Редактирай | Изтрий
7. lemonpie - ~
13:39
Не ми се обяснява.

Интересно ми е какво търсиш в моя блог, май за сефте те виждам.

Ако толкова време ще търсиш и троловете, наистина ще стане митологично.
8. bashiiankova - Какво търся
14:09
ами попаднах съвсем случайно следвайки една статия на блогърът Ахмед Доган (http://ahmeddogan.blog.bg/), в която ви обвиняваше в плагиотство и в изтриване на чужди блогове. По този начин, ползвайки поставения линк, аз се попаднах и в този блог. Тук се надявах да намеря отговор на въпроса: "Кой изтри Пепас и Цървулствен?", защото изтриването на един човек (по скромното ми мнение) не може да стане без задоволителни и навързани в логична последователност мотиви.
Отговор на въпроса не открих, но пък попаднах на нова загатка: "Какво значи трол, в симсъла употребен от блогъра lemonpie?" В търсенето на истината, естествено, и митологията може да помогне.
Както виждаш нямам проблеми с обясненията. Те ми изглеждат естествени, там където толкова много хора сме се събрали, за да споделяме мислите и чувствата си.
И все пак, прави ми неприятно впечатление, че никой не е поел лична отговорност за изтриването на блога на Пепас и Цървулствен. Блогът на Пепас беше интересен и го следях с интерес, а блогът на Цървулствен съдържаше едни от най-интересните и качествени разкази писани на български език - убедена съм, че не нарушаваше с нищо правилата на блог.бг.
Чудя се как очакваме да поправим държавата си, след като дори на едно толкова ниско и незначително управленско ниво, като модерацията на блог.бг, никой не смее да застане и да заяви: "Аз взех това решение и аз го изпълних".
"Не ми се обяснява" явно е основен управленски принцип!
Благодаря за вниманието.
Редактирай | Изтрий
9. lemonpie - ~
14:13
Попаднала си на грешното място, Башнякова. От мен - и то много евентуално - можеш да търсиш обяснения, различни от изтриването на някакви блогове. Моите съболезнования за загубата на интересните ти блогове.

P.S. "блогърът Ахмед Доган" е доста неправомерно и неточно изказване. Този блогър ми дължи и извинение, което още не съм получила.
10. bashiiankova - А така
20:36
Лемънпай се сдоби с някаква власт и вече отказва да контактува с простосмъртните. Кой ли руски автор беше казал: "Дай на глупака малко власт и той ще ти покаже, че я има" - не мога да се сетя.

П.П. Името ми е Башиянкова, а за произхода му (с който се гордея) можете да разберете от следния линк
http://bashiiankova.blog.bg/viewpost.php?id=156160
Редактирай | Изтрий
11. lemonpie - Башнякова,
20:38
имам власт да те трийна от моя блог. За това ли драпаш цял ден?
цитирай
10. lemonpie - Башнякова,
05.03.2008 20:44
вече съм ти отговорила. Днес явно върлува някакъв вирус и масово се страда от неразбиране:

Резюмирам:
1. Не съм модератор.
2. Не нося отговорност за никакви изтривания в блога, освен на коментари и постове в моя блог.
3. Твърденията ви за плагиатство са смехотворни. Именно затова не съм им отговорила. И тъй като са неверни, личното ми мнение е, че не трябва да остават на страниците на блога. И дори е желателно да ми се извините.

Сега можете да се разкарате от блога ми.
цитирай
11. bashiiankova - ама каже те така
05.03.2008 21:06
кратко и ясно. Извинявайте, заблудила съм се - виновен е пак ахмед доган! Повече няма да ви притеснявам
цитирай
12. kvartala - И?
05.03.2008 21:31
И нищо относно темата на лимончето. Отново само бръщолевене.
цитирай
13. анонимен - Ot Ivan
07.03.2008 16:01
I az ne si pravia blog za da ne me iztrie limona.
цитирай
14. анонимен - @ Ivan
07.03.2008 16:19
Не си правиш блог, защото явно нито можеш да четеш, нито да пишеш.
цитирай
15. kvartala - 6
07.03.2008 21:55
Не си правиш блог, защото явно нито можеш да четеш, нито да пишеш.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1572053
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077