Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.06.2007 07:05 - Контра: Мъж в магазина
Автор: lemonpie Категория: Забавление   
Прочетен: 6405 Коментари: 54 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понеже все жените сме криви и нещата ги правим по смешния начин, се сетих за няколко случки в магазина.

Пращам го да пазарува. Със списък. Не че не е ясно какво трябва да се купи. Сещам се обаче, че съм забравила нещо в списъка и му звъня по телефона да допълня. Захар, например. За кафето. Връща се. Почти примерно изпълнил списъка като изключим точка 9, която твърди, че не е разчел. Като че ли за пръв път ме вижда как пиша. И като че ли не е чел списъка пред мен. Захар също няма. Забравил е. Защото е мислил как ще свърши онзи мач докато е пазарувал. По този повод му се налага да пропусне началото на същия мач, защото трябва да се върне до магазина за захар и точка 9.

Следващия път ще пазаруваме заедно.

Не ходете с мъжа в големи магазини, където има прекомерен избор. Като Метро и Била. Действам си аз по количкопълненето и в един момент го загубвам от поглед. Търся, търся и го намирам полузаспал пред щанда с бонбони. Пакетирани. 28 вида лукчета. Приплъзвам се бавно към него и го гледам още 5 минути как чете опаковките една след друга. Питам го: "Спиш ли?" А той: "Не, избирам." Не мога да разбера какво има да му избираш на лукчетата, всички са еднакви. By the way - същите внимателно избрани още стоят вкъщи. Не са отваряни.

Отказвам се от съвместно пазаруване, особено като е в сънено настроение.

Ще пазарува по инструкции на път за вкъщи. Обажда ми се. Пита какво да донесе. Обикновено отговарям "себе си". Че не е много сигурно дали ще намери пътя. Понякога се обърква и се губи. И все пак настоява да купи нещо. Казвам:
- Нещо за вечеря.
- Какво?
- Месо, супа, спагети, мляко, кашкавал, яйца... - оставям отворено изброяването, за да може да си избере.
- Добре, а какво ще ядем?
- ?!

Много е трудно да избереш. Дами, моля Ви не товарете мъжете с такива сложни задачи като избор на вечерята. Най-малкото защото ще ви се наложи да правите импровизации от несъвместими неща. Като някакъв микс между бозата, която по принцип не пиете и карфиола, който също не го ядете.


Тагове:   мъж,   Магазина,


Гласувай:
0



1. tata - Не съм съгласен!
12.06.2007 07:42
Не съм съгласен!
цитирай
2. margoto - Аз
12.06.2007 08:20
пък съм съгласна :)))
цитирай
3. tata - Ми аз си купувам всичко квот ми ка...
12.06.2007 08:27
Ми аз си купувам всичко квот ми кажат,бре! Даже добавям и бутилка водка!
цитирай
4. mili4ka - :)))
12.06.2007 08:56
все едно четох за моя мъж :))) следователно никой не може да ме убеди,че поне 80 % от мъжете са абсолютно безпомощни пред такива "дребни житейски " проблеми :))))
цитирай
5. vmitkov - Що си мислиш,
12.06.2007 09:29
че мъжът ти ти е виновен?

А кой ти го избра когато се женихте? И кой се подписа вместо теб в брачното отделение?

Когато срещна хора, които се оплакват от някого, веднага разбирам, че това са хора, които всъщност се оплакват от самите себе си, тоест чрез оплакването си те индиректно признават собствената си вина за некадърността си да намерят решение на дадения проблем, от който се оплакват.

Тъй че - не се оплаквай, ами търси решението, щом си видяла, че вече имаш проблем!

Нещо неясно да има?
цитирай
6. nakom - е трябва ти умен мъж
12.06.2007 09:36
а не заплес ;-)
цитирай
7. andreytcho - хаха
12.06.2007 09:40
Тъй като не обичам храната не мога да купувам ядене според това какво ми се яде за вечеря.

Аз искам списък и го изпълнявам.

цитирай
8. lemonpie - @ vmitkov
12.06.2007 09:40
Кой ти каза, че съм омъжена? Това са просто случки с мъже. Бивши, настоящи, няма значение, моделът като цяло се повтаря.
цитирай
9. lemonpie - @ nakom
12.06.2007 09:41
Умен де, умен се търси, и комбинативен ако може. И няколко други неща в допълнение.
цитирай
10. tin4e - А, не мъжете, а твоят има проблем
12.06.2007 09:44
Аз лично съм забравила да пазарувам, всичко сам прави, от пазаруването на основните неща до личните ми капризи, а пък ако случайно, някога забрави нещо тича обратно, а как да не го обичам тогава :)))
цитирай
11. nakom - не е трудно лимоне
12.06.2007 09:52
само трябва да спреш да налиташ на глупави ;-)
цитирай
12. анонимен - ах,
12.06.2007 09:56
гледай сега..има разлика в мъжете явно, така както има и при жените.
Аз какво да кажа, като отивам домагазина с ясното нареждане за цигари, безалкохолно, белина и прах за пране...но последното го забравям в моментана прекрачване на магазина...исках да се обадя и да питам, но така или иначе не го направих...и после се върнах до магазина.
В целия филм аз съм една шматка...така е станало и в твоя случай:)
цитирай
13. lemonpie - Хе, знам,
12.06.2007 09:56
проблемът ми е в налитането :-Рррр
Или пък беше залитане, м? :-D
цитирай
14. анонимен - ха-ха-ха-хааааааааааа
12.06.2007 10:16
А-а-а-....не знам...много съм малка за тези неща :Ppppppp
цитирай
15. semomastikata - Да съгласен съм
12.06.2007 10:37
Най-много мразя да решавам какво трябва да се прави за вечеря. УЖААААААААААС.Ама то се изварти тоя свят и ако има начин жените ще оставят ние всичко да вършим.Да вършим и тяхната работа.Мани мани.Най-много мразя да готвя и да гладя само като се сетя и ми се обръща всичко от вътре.
цитирай
16. pacman - Реконтра...
12.06.2007 10:39
Тука много сбъркаааааааааааааа.....
Тва че твоето мъжленце е ограничено до мачове, бира и секс.... въобще не важи за всички.......
А какво да кажем за жените, който вече наредили се на опашката на касата или пък дори заопчнали да плащат, се връщат оюе 5 пъти до някой щанд, щото уж забравили нещо. Или същите такива жени умеещи да пазаруват, и знаещи според тебе какво трябва да се купи се лутат като лумпени в магазина, разглеждайки едни и същи продукти по 5 пъти... А да не говорим че винаги си оставят количкиет така че да пречат максимално сполучливо на всички.....
цитирай
17. sigrina - [S]
12.06.2007 10:41
Аз съм мъж :D:D:D
цитирай
18. анонимен - Това
12.06.2007 10:49
си е нещо съвсем нормално. Непрекъснато го правя. Естествено то върви ръка за ръка с женската истерия породена от факта например,че мъжа е забравил да купи сапунче или нещо от сорта.
:D
цитирай
19. анонимен - Двойна контра на реконтрата
12.06.2007 10:55
не може, да не се появи мъж, който да не обиди жена...нема такова положение...мъжете са светци и носители на семката...трябва да се почитат като богове...
хахахах
Само не разбрах ти от кой тип си...от забравящите или от раздразнените...хахахх
цитирай
20. анонимен - Жената
12.06.2007 11:00
трябва да се бие и псува. Поне аз така мисля.
цитирай
21. ellesmera - Разсьждаваш по мачовски :)
12.06.2007 11:02
Мастиката,

Разсьждаваш по мачовски :), обаче нещата не са точно така в нашите времена. Разбирам, да кажеш че жените стоят в кьщти по цял ден, мьжете са задьлжени да се грижат за финансите в семеиството...ама то не е така...Всичките ми колежки, приятелки, спечелят толкова пари колкото и приятеля/мьжа им..като мен..След работен ден, двамата докато се прибираме в кьщи си казваме какво ни се яде и дори по-често той се гриже за покупките, понеже аз все имам да вьрша някоя др работа в кьщи. Всеки уикенд с моя инициатива чистим, пазаруваме.. и той се включва и дава доста хубави идеи за това какво да се купи, примерно дьржи да има месо, мляко, плодове. Аз дьржа да има зеленчуци, сокчета, шоколад, др продукти за закуска..т.н. Татко ми сьщо е бил винаги по сьщия начин примерно.
Случило се мама да не работи, за далго време, но винаги са решавали заедно какво да се яде какво да се купи.
цитирай
22. pacman - Двойна контра със сладолед...
12.06.2007 11:02
Аз ли, аз нито забравям, нито се дразня....

и не мисля че съм обиждал, просто си коментирам.... поне не и без да е предизвикано :)
цитирай
23. lemonpie - @ Pacman
12.06.2007 11:05
Не съм те сочила поименно никъде в поста, нали?
Освен това с теб не съм пазарувала, за да знам. Нито пък ти си пазарувал с мен, за да обобщаваш така смело за всички жени.
Какво те предизвика? От опит знам, че един мъж се чувства предизвикан, единствено когато е засегнат от истината :-Ррр
цитирай
24. lemonpie - @ bbbbb
12.06.2007 11:06
Успех с жените ти пожелавам :-D
цитирай
25. анонимен - @lemonpie
12.06.2007 11:15
благодаря.
цитирай
26. анонимен - @
12.06.2007 11:15
бях забравил кво е яко да спамваш постовете на блогерите
цитирай
27. semomastikata - ellesmera
12.06.2007 11:19
Виж сега не съм казал че мразя да пазарувам, да но нека не забравяме че колежките ти не си сменят предпазителите не оправят някоя панта нали така.Според мен трябва да има ощи задачи като миене пране чистене но и да има и мъжка и женска работа примерно жента да готви и глади, амъжа ако иманещо за оправяне поапартамента примерно по токовете в къщата няма да дам на жена ми да пита и да я занимавам въобще(защото съм и инж.) ама и тя да не ме занимава с гладене и редовно аз да готвя.Поне аз така мисля.
цитирай
28. анонимен - Двойна контра на реконтрата със сладолед и черешка
12.06.2007 11:23
почувствах се обидена поради факта, че съм жена и не съм такава каквато ти ме определяш под общия си знаменател!
По същата твоя логика аз мога да изкарам изпод вола теле като кажа, че всички мъже мислят с долната си глава... и е факт!!!:)
ббббб-много ясно, че жените трябва да псуват и наче мъжете как ще ги наричат "тъпи *утки" и "малоумни кокошки"...хахахах
и аз бях там намитинга и аз псувах..хаххаах
цитирай
29. pacman - хехехе ей лимонче....:)
12.06.2007 11:23
Не си ме предизвикала, аз само си споделям наблюдения...

п.п. Ама, моля, заповядай да пазаруваме заедно - нещо като обмяна на опит :)

п.п.п. Жените от твоята зодия са ми слабост....
цитирай
30. ellesmera - @semomastikata
12.06.2007 11:30
Да, хубаво каза че няма да дадеш жена да оправи контактите, хладилника т.н. Но, тези инциденти в кьщи колко често се случват ? От др страна, миенето, гладенето, готвенето са ежедневни задачи. Значи очакваш жената да мие чиниите, да пере, да глади, да готви...само и само защото ти можеш евентуално да поправиш някой контакт или каквото ре развали максимум ведньж на месец ?? Не звучи много честно. ^_^ . Разпределение на задачите може да се случи примерно; той да глдаи и да пуска дрэите да се перат редовно, да мине с прахосмукачката и да хвьрли боклуците - редовно. Тя да мие чиниите, да готви, да гледа да не е ражвьрляно, да се грижи за чистотата в кухнията и банята. Тогава, да разбирам...междудругуто при нас това разпределение работи отлично. Дори мн често ми се помага и в кухнията :))
цитирай
31. pacman - до болка, болка....ама то е от костилката на черешката
12.06.2007 11:31
Къде съм казал че говоря за всички жени? :)
не ми изопачавай думите.... :)
а колкото до мисленето с долната глава, ами налага се и това... :)

п.п. и в тоя ред на мисли - защо жените мислят за мъже с много пари и скъпи коли.... :), не не ми отговаряй...ти не си от тях нали... :)
цитирай
32. nait - :)
12.06.2007 11:33
бе верно си е, но какво ли би се получило ако те пратя в Практикер със списък?:Р
цитирай
33. анонимен - ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-хаааааааааааааааааааааа
12.06.2007 11:33
Вие вече изпод вола теле не, ами игла в купа сено...мъжете са си мъже, жените са жени...кво от това че жените искат да променят мъжете??ами мъже не бъдете толкова податливи!!!
цитирай
34. анонимен - и в костилката червей се скрил и прави се на мил...
12.06.2007 11:36
Цитат:"А какво да кажем за жените..." ами ти как разбираш като ти кажа:"Мъжете с..." не се ли чустваш засегнат каточаст от някакво измислено комюнити?:)
Нека на послеписа ти отговоря по друг начин...искам ЖЕНА с тези качества:)
мъжете с такива качества са ми само донори!
хахаах
Но предполагам ти не си от мъжете които харесват натокани жени с яко грим цицки и готино дупе...ти не си средностатистически, нали?:)
цитирай
35. semomastikata - ellesmera
12.06.2007 11:39
Чети внимателно какво съм ти писал. Всичко друго бих правил чистене миене дори само аз а тя да почива. НО НЕ И ГЛАДЕНЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ и готвене. мразя да гладя.Сори че ти говоря така.Но така поне аз расъждавам.
цитирай
36. ellesmera - semomastikata
12.06.2007 11:49
Да, браво. Показваш на какво ниво си с изрази от сорта "да не ми приказваш глупости".Щом не искаш да чуеш глупости тогава нямаш работа в блога. Понеже тука се разменят идеи, коментари и "глупости". А по темата, просто сьм на мнение че щом трябва да има общи задачи, значи няма мн на брой различни мьжки и женски работи. Това че не ти харесва да готвиш не означава че готвенето е "женска работа" или пьк това да се измисли какво да се яде за вечеря е женска работа, а означава че ти просто не обичаш да готвиш.
цитирай
37. semomastikata - ellesmera
12.06.2007 11:59
Права си.Но ти се извиних на края. Пожелавам ти всичко хай хубаво и пак се извинявам ако съм те засегнал.Sorry.
цитирай
38. artanis - аз обичам да пазарувам
12.06.2007 12:08
в големи магазини, но никак не обичам списъците. Би ми било унизително, освен ако някой не ми плаща да го правя.

За смисъла на житейското съществуване (какво ще ядем тази вечер) най-лесното е да поръчаш китайско/пица/KFC/омари по телефона. Или онзи ливански ресторант в пресечката на Витошка. Ако на някой му се готви е друг въпрос.

Също с мача би ми било много унизително.

поздрави:
цитирай
39. karim - Човек ако чете буквално какво си ...
12.06.2007 18:07
Човек ако чете буквално какво си писала ще остане с впечетлението,че мъжът ти е абсолютен дебил или е някакво лигаво зомби без собствена воля.Сигурен съм,че това не е така,но стилистиката и изказа ти леко клонят в тази насока.
Аз например обичам да готвя и се старая да си набавям продуктите,но ако има мач който искам да гледам го гледам от началото до края независимо от обстоятелствата.
цитирай
40. lemonpie - @ karim
12.06.2007 18:11
Мерси за анализа на стилистиката и изказа ми. Не ме чети буквално. Иначе виж коментар 8.
цитирай
41. lemonpie - @ pacman & rest
12.06.2007 18:22
Забравих да отговоря, сори :))
Значи, за всички спорящи, ще Ви изготвя списък и може да организираме блогърско пазаруване. Пък да видим кой прав, кой крив.

P.S. Моята зодия... е идеална. А твоята ми е разбиваща.
цитирай
42. mitko69 - не всички
12.06.2007 19:16
мъже сме такива. Аз по принцип мразя списык да ми дава който и да е. От години си пазарувам сам, живял съм и с жена и пак аз си пазарувах. Тя не знаеше половината нешта откыде да ги купи. И това избиране на бонбоните е типично за жена. Аз пазарувам бързо - влизам намирам квото ми трябва и излизам. Особено ако има мач :)

А за мисленето с долната глава - да верно е, но това лошо ли е? Ама то секса е като парите. Мислиш за тях само когато ги нямаш достатъчно
цитирай
43. pacman - разбивам лимони...
12.06.2007 19:24
Ах... как ме нареди! :)
Давай списъка... :)
и какво значи разбиваща? :)
цитирай
44. lemonpie - Хах, разбиваш ти :)))
12.06.2007 20:11
Лимоните като се разбият стават на фреш от лимончета, да знаеш :-D

Сетих се, че като хлапе Pacman ми беше любимата игра, превъртах я непрекъснато, да знаеш :-Рррр

А къде ще пазаруваш, моля - малко си далеч май.

Разбиваща значи нещо като слабост.
цитирай
45. outfaced - и аз честно казано така и не разбрах ...
12.06.2007 20:24
какво мъжко или женско има в това да си деозрганизиран, разсеян, неадекватен и не схващащ задачите си индивид ...

ако трябва да сме честни в женското съсловие такива индивиди са повече, но биват толерирани в следствие на мъжки слабости

иначе за пазаруването ... когат ми е кеф се мотам кат за световно, когато имам работа пазарувам за 5 мин. ... когато се налага по списък, когато ми иде от вътре - спонтанно

важното е само да не е на гладно
цитирай
46. sunkissed - mnoooooogo iako
12.06.2007 21:27
mnoooooogo iako
цитирай
47. bubulinka - и аз съм съгласна
12.06.2007 21:54
моя не можеше да запомни какви цигари пуша и му се стуваше най-страхотното нещо на света когато му се обадя и му кажа "купи ми цигари" и гордо ми цъфне с кутия нещо друго...
цитирай
48. ingodwetrust - Отличници
12.06.2007 23:53
Мъжете могат да пазаруват точно толкова, колкото и жените(говорим за домакински продукти). Въпросна индивидуалност. В нашето семейство пазаруват само мъжете. :P
цитирай
49. averon - глупости
13.06.2007 16:02
пишеш го само за блога нали? Това са основни характеристики на пазаруващи жени. Нещо бъркаш ...
цитирай
50. gadget - Малеее...
14.06.2007 21:45
... искам да присъствам на евентуално провеждане на този разговор на живо! Голям майтап ще падне. Всеки може да е разсеян, когато е замислен за друго... дори и за секс! Лято е и е нормално страстите да са по-горещи! И аз съм забравял какво трябва да се пазарува, но ми се струва нещо нормално.
За мъжките и женските работи не съм много съгласен. Винаги съм помагал на гаджето ми... в интересн на истината тя ме научи на това. Ама бих се радвал на гледаката на мацка с мазни панталони и стърчащ задник от тях и по потник да сменя маслото на Москвич 412!!! Представям си как замята коси, чисти потта от челото с обляна в масло ръка, надвесва се над двигателя и започва да долива масло... "Еротична" фантазия!
Имам няколко приятелки, дето са много хърбави. На една банка в Шумен вратата е много тежка и малко хора я отварят лесно. Та тези мои приятелки най-често изчакват някой да им я отвори. Та ако видя някой мъж да остави такава жена да мъкне тежка торба, а той да си гледа кефа би ми се сторило доста тъпашко...
Айда, не се яжте за глупости, ами бегайте за лимонада и да се гушваме на дивана!!!
цитирай
51. lemonpie - @ averon
15.06.2007 06:44
Написала съм го, защото ми се е случвало. Много обичам да ми казват, че бъркам, когато всъщност не съм сбъркала.
цитирай
52. lemonpie - @ Gadget
15.06.2007 06:45
На живо тоз разговор ще завърши или със смях, или с извадени томахавки :-Ррр Да го запазим онлайн.
цитирай
53. furiika - az sym kysmetliika
17.06.2007 10:47
naistina:))Myjyt mi e strahoten v pazaruvaneto, daje e i iniciativen, vinagi kupuva i ne6to, s koeto priqtno iznenadva ili men, ili decata,ili cqloto semeistvo!
Dai boje,vsekimu takyv myj! Kysmet, mili dami:)))
цитирай
54. gadget - Абе furijka, да ти кажа...
17.06.2007 18:27
... и аз успявам да изненадам хората около мен, ама след това и аз съм стъписан от коментарите по повод моите изненади!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1572061
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077