Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.05.2007 16:33 - Всичко е въпрос на избор
Автор: lemonpie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2145 Коментари: 10 Гласове:
0



Защо съм тук? Нямам предвид защо заемам определена точка в пространството, нито каква е целта на пребиваването ми на планетата. Питам се защо съм тук, където съм в момента, в житейски план.

Защото...

Заради всичко, което съм извършила до сега. Заради всеки избор, който съм направила. Каквото и да кажа, че искам и каквото и да си помисля, че искам, в момента съм там, където съм, заради изборите, които съм направила. В някой случаи външните фактори могат да изглеждат сякаш нямам възможност за избор, но дори в такава ситуация - притиснат до стената - човек винаги прави избор.

Затова, защо съм тук? Каква е целта? Трябва да има причина, поради която съм избрала едно или друго, дори когато тази причина не ми е много ясна.

А ако успея да открия причината, тогава ще открия и смисъла.

Търсете причините.


Тагове:   въпрос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cerafina - :)
06.05.2007 16:40
И аз все това се питам, но отговорите...
цитирай
2. tata - Отговорите на тези въпроси са във ...
06.05.2007 17:11
Отговорите на тези въпроси са във "Пътеводителят на галактическия стопаджия". С приятна доза хумор,разбира се!
цитирай
3. mitakat - Да не би ...
06.05.2007 23:23
...да те интересува смисъла на живота, вселената и всичко останало, защото ако е така има една теория според която в момента, в който смисъла на живота, вселената и всичко останало бъде открит, то тогава и самата вселена ще изчезне, защото ще стане безсмислена ;)))
цитирай
4. outfaced - божеее, ти ако с такива размисли започваш седмицата
07.05.2007 09:18
не знам докъде ще стигнеш :-)

или това го пускаш само, за да хвърляш народа в размишления ...

за мен въпроса има един прост отговор ... или по-точно един по вярно зададен въпрос
"Винаги ли съм взимал най правилното решение според ситуацията, целта ми и знанията ми към момента и ако в крайна смекта се е оказало,че то все пак е грешно, направил ли съм си нужните изводи за в бъдеще?"
цитирай
5. lemonpie - @ OutFaced
07.05.2007 09:23
С това съм я завършила седмицата :))))

@ cerafina
Отговорите са някъде там, по средата на пътя, между взетото решение и перспективите.

@ tata
Отговорите ги има и при Вонегът, със същата доза хумор. Но всъщност дали техните отговори са твоите?

@ zora1
Човек трябва да поглежда назад, за да знае от къде е тръгнал. Но не и да иска да се връща.

@ mitakat
Нали знаеш, че мъдростта обикновено идва, когато вече не ти трябва :))) Търся не глобалния смисъл, а друг.
цитирай
6. outfaced - някой някъде из блога спомена филма
07.05.2007 10:27
What the bleep we know ...

в случай, че те интересува квантовия отговор на въпроса защо сме тука :-)

Все пак мисля, че ако отговора на въпроса, който аз ти поставих е ДА, няма какво да му мислиш толкова :)
цитирай
7. mitakat - lemonpie
07.05.2007 22:56
Аз това го знам, но си мисля, че не точно мъдрост е нужна, по-скоро прозорливост и невероятно грамаден ум :)))
цитирай
8. lemonpie - Хех,
08.05.2007 15:55
то и малко стига понякога, но на време :))))
цитирай
9. sibila - ~~~~
09.05.2007 12:39
Всеки прави своя избор според разбиранията си в даден момент ,като смята че взема правилното решение .След време осъзнава грешките си , но връщане назад няма. Често казвам ,че ние нямаше да сме сега такива,ако не бяхме изминали същия път. Всеки със съдбата си ...
цитирай
10. candysays - Даам...
09.05.2007 13:23
Съвършено вярно. Тук нямя какво повече да добавя, затова просто оставям една... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1577397
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077