Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.11.2008 11:33 - Внимание, днес предсказвам безплатно
Автор: lemonpie Категория: Други   
Прочетен: 3104 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не знам дали на някой му се случи тази сутрин да гледа сутрешния блок на БТВ, но имаше нещо повече от забележително в него. Гост в студиото беше дама, чието име забравих и надали е толкова важно, колкото значим е фактът, че не само дамата, но и водещата твърдяха, че студио гостът е "жив сеизмограф".

Само ще отбележа, че сеизмографите отчитат земетръсната дейност. Живите сеизмографи обаче правят нещо повече - те предвиждат земетресенията. Принципът е прост. Сеизмографката твърдеше, че усеща болки по тялото си. Освен това всяка част от тялото й отговаря на точка от планетата. България се падаше на левия й крак под коляното. Брей, че интересантно.

Ще пропусна, че поведението на врачката-сеизмограф беше повече от неадекватно и на практика тя не можа да обясни защо си мисли, че ревматизмът й показва земетресения преди да се случат, обаче стана ясно, че повече земетресения не може да се чакат. Не знам дали е успяла да предвиди земетресението в Индонезия преди да влезе в студиото и дали затова изглеждаше все едно я боли главата.

Факт е обаче, че днес напълно съзнателно и освен това съвсем безплатно ще разкрия собствените си сеизмографски способности. Феноменалните ми способности не са изследвани, но ще уредя някак Бареков да ме покани в студиото си. Там след като разкажа покъртителната си лична история как като съм била малка и мама ми е разтривала коремчето заради бебешки колики, изведнъж съм установила че на три сантиметра вляво от пъпа се намира точката за влияние върху световната икономика. И понеже напоследък ми се случва по-често да ме боли корем, затова има и световна финансова криза. Край на анализите за причините.

Ще си призная и още нещо. Имам възможност да предсказвам финансовото бъдеще на всички световни компании. Става много просто, индикатор са мъхестите косъмчета по ръцете и краката ми. Което поникне първо след епилация, то дърпа в акциите на борсата и в продажбите на продукцията на пазара.

Така... не съм локализирала всички косъмчета за кои компании отговарят, но в случай, че някой реши да финансира подобно изследване, да ми изпрати лично съобщение, за да му изпратя номера на банковата си сметка. Сега ще кажете, че горе пише, че предсказвам безплатно, обаче всъщност тук е момента да отбележа, че отглеждането на специални косъмчета, пардон, прогнози, изисква много грижи и средства.

Само общите прогнози остават безплатни.


Тагове:   внимание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chernysha - Браво,точно така!
17.11.2008 11:41
Браво,точно така!
цитирай
2. viovioi - И земетръсен епицентър си имате вие софиянци! Брей да му се невиди! Всичко се е концентрирало у Фофия.
17.11.2008 11:46
- виждам много зле Ви се отразява разстърсването.
а е само 4 по Рихтер. Сега предлагам като в онази реклама....всички софиянци на възраст от 1-99 години да скочат за да видим колко по Рихтер ще ви друсне??


цитирай
3. lemonpie - ~
17.11.2008 12:40
Вио, излишно е да скачаме, гледам теб вече те е друснало :D
цитирай
4. furiae - ~ L ~
17.11.2008 13:27
Извинете, на първо гише ли да се запиша? А тая работа с косъмчетата сигурна ли е? Ако имате някаква друга по-сигурна и достоверна алтернатива, която да ми предложите - плийз лет ме ноу асап.

С притаен дъх ще очаквам Вашия отговор...
цитирай
5. rpatel - Брей какви способности имали хо...
17.11.2008 13:36
Брей какви способности имали хората, пък аз да незнам. :-)) Вместо да се обадя на тая врачка, аз да съм толкова загубена и да акам официална информация. Направо ме е срам от мен самата! :-)
цитирай
6. julllinkata - хахаххаха
17.11.2008 13:43
Лемън, аз бях решила навремето да го играя жертвена коза,смилянски боб или кристална топка,ама аз бях с друг ресор,та няма се застъпваме:)Е,поне ни чака светлото бъдеще всички хаха:)))))))
цитирай
7. lemonpie - ~ F ~
17.11.2008 14:25
Ще Ви изпратя ексклузивна оферта на лично съобщение ;о))

P.S. Затаете дъх :P~
цитирай
8. viovioi - светлото бъдеще е ток и жици!
17.11.2008 16:55
другото са приказки като на пазар!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1577678
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077