Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.02.2008 08:46 - Откриваме сезона
Автор: lemonpie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2848 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всъщност вие трябва да го откривате, защото аз вече го открих. Вчера. Беше първият по-нормален ден в късната зима, който даваше допълнителен стимул да се кача на почти хваналия вече прах и паяжини байк и да се пусна на разходка из града и парка.

Правило първо. Ако сте държали байка цяла зима някъде и не сте го водили на разходка, напомпай гумите. На мен ми отне бая време, защото последния път някой така ми бе завил капачката, че строих половината бензиностанция да я отвива. Обаче сама се оправям с компресора. Купон да става.

Правило две. Мини през любимия сервиз. Моят е при Близнаците. Знаете, че на байка трябва да му се правят някои неща, които вкъщи не стават. Като да се поизчисти, да се стегнат скоростите и спирачките, да се смаже и да си разказвате приказки за нови планински маршрути.

Правило три. Не се плаши от кучетата. Повечето улични са безобидни. Не знам защо ме лаят само в моя квартал. Ако те подгони глутница, не карай по-бързо. Това ги мотивира допълнително да те гонят и лаят. Уверявам, че комбинацията десетина лаещи и гонещи те кучета не е най-доброто за адреналина, макар че той наистина литва до небесата. Просто спри рязко. Обикновено се чупят.

Правило четири. Виж какво става в парка. Това, че някой е спрял водата в Борисовата, да не те плаши, макар че е тъпо. Заведението на детската площадка работи.

Правило пет. Пусни се по вятъра. Цялата мъка на изкачването на който и да е баир е в кефа, че после ще се пуснеш надолу. В крайна сметка нали за това се мъчим.

Правило шест. Усмихни се. Хубавото време тепърва идва. Помниш ли часовете на двете гуми миналата година? До тъмно. Ето, идва нова година. И пак ще правиш същото зареждащо те, усмихващо нещо.

Много моля всички шофьори на четири гуми да внимават за двуколесните съжители на пътя. Не е нужно да ми свиркате зад гърба, че ще минете покрай мен. Разберете, че ме стряскате, а аз така или иначе ви чувам. Много моля всички шофьори от градския транспорт да разберат, че като минат с висока скорост покрай мен на разстояние по-малко от 50 см, губя равновесие от въздушната струя. Въпрос на тегло и скорост в крайна сметка. Не знам дали го учат това в училище. Много моля да не си мисли който и да било, че само защото е в ламарина на четири гуми, има повече права от мен на пътя. Давам достатъчно ясни знаци какво имам намерение да направя на пътя и затова ако обичате, не ме прескачайте така грубо. В крайна сметка тази игра с прескачането свършва в първи клас. И много моля всички пешеходци да не изскачат на платното рязко и пред мен. Не мога да спирам толкова бързо и ако трябва да скоча в колоната с автомобили, за да не се блъсна в някой пешеходец на платното, определено ще скоча върху пешеходеца.

Всъщност най-важното, за което моля, е да се уважаваме на пътя.


P.S. А се чудя кога ще правим блогърско каране?

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Направо не се чуди!!
21.02.2008 09:12
Скачай върху пешеходците. Това не са хора.
цитирай
2. lemonpie - ~
21.02.2008 09:13
Все си мисля, че са.
цитирай
3. анонимен - lemonpie
21.02.2008 09:16
всяка сутрин чакам с нетърпение съветите ти за най-различни неща!
цитирай
4. lemonpie - ~
21.02.2008 09:17
Аз пък с нетърпение чакам коментарите ти. Ето сега вече мога да ходя спокойно да си върша работата.
цитирай
5. eien - Пишете за обикновените, делнични неща от живота, но с такава
21.02.2008 09:24
лекота и ненатрапчивост, че е удоволствие да се спирам тук!
Заядливият тон на някои блогери приемайте като детишнярски. Не искам да вярвам, че в сърцето на един млад човек се крие злъч... /по повод "отбиването" ми на друго място от блога...как ще живее с нея? Трудно ще му е! Дали не го усеща????
Приятен ден!
цитирай
6. krassko - МНОГО СИ СМЕЛА
21.02.2008 11:00
Но незабравяй, че законът повелява шофьорите на големите камиони като видят колоездач да го съборят.
цитирай
7. gamina - ехааа
21.02.2008 11:25
Аз още съм го зазимила... ама скоро, съвсем скоро ще го размразя и ще полетя :)
цитирай
8. lemonpie - ~
21.02.2008 11:27
Ей, един байкър да се обади. :)))
цитирай
9. monnio - Аз си оправих гумите още миналата седмица .
21.02.2008 12:11
Само да приключат с работата си по мен дофторите и ще закарам колесатото на неговите дофтори, да го достегнат, да го смажат и ще ти предложа компанията си.:)
цитирай
10. krassko - Пак аз
21.02.2008 13:10
Най безопасното място за каране е Зоопарка. И е равно няма баири. Даваш едно левче и си спокоен.
цитирай
11. lemonpie - ~
21.02.2008 13:14
Краско, с последния коментар стана ясно, че не си се пробвал с байка още. На вратата на зоопарка (софийския) има табела, че е забранено за велосипеди.
Като казах табели, вътре има ужасно весели. Някой път ще разкажа за тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1577776
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077