Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.06.2007 09:25 - „Паркинги и гаражи” вече няма да вдигат коли
Автор: lemonpie Категория: Други   
Прочетен: 6346 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 14.06.2007 06:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Идвам днес на работа и на тротоара пред офиса заварвам едно червено Рено, което самодоволно паркира точно на 5 см от входната врата на кооперацията, в която ни е офиса. Направих забележка на дамата вътре, която от своя страна ми се тросна, че за 10 лв глоба нямало да си къса нервите и просто отпраши. А на мен ми се наложи – 1. Да си пренеса колелото на ръце през нейната кола и 2 – да се изцапам съвсем цялата, за да успея да вляза вътре.

С бойна стъпка влязох в офиса твърдо решена да викна „Паркинги и гаражи” да й лепнат една глоба, нищо че не й пука за десетте лева. Като й лепят всеки ден по една, ще й излезе златен паркинга, дето си го е харесала пред офиса ми, съвсем на тротоара.

Набирам 144. От там мазен глас ми съобщава, че всички обаждания се записват с цел подобряване на обслужването и втори мазен глас ми рече, че всички оператори са заети. Това ми е любимият номер.

Търся в сайта на общината. Там има обявен телефон, който обаче се оказа, че е на Улично осветление. Машала. Като че ли са се наговорили всички да не стигна до верния номер. След няколко опита на 144 все пак получих един номер, от който ме изпратиха на втори, а от там на трети. Имам железни нерви, да знаете.

От последния номер обаче … изненада! Казаха ми, че нищо не могат да направят в момента, защото изпълняват заповедта на „кмето” и се грижат единствено за миенето на улиците. И какво сега – Паркинги и гаражи мият улиците, а вероятно Столична чистота трябва да дойде да слага фишове с глоби по колите.

 

P.S. Номерът на прегрешилият автомобил е С 0459 ХС, червено Рено Клио. Снимки утре, че си забравих кабелчето.

***

Ето и снимката:

image

Както виждате, за да минеш по тротоара, трябва да се залепиш за стената. А снощи като излизах с колелото от офиса, без да искам и поради ограничения в пространството, драснах леко боята.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - Снимки !!!
13.06.2007 10:04
Мен ме кефи идеята на youparklikeanasshole.com

Само трябва да измислим български еквивалент и да го слагаш под чистачките.
цитирай
2. анонимен - ha-ha-ha
13.06.2007 10:19
Абе, що криеш, че имаш рожден ден днеска?:)
А честито...а относно темата, не ми се поема мнение:)
цитирай
3. slavei - Честит рожден ден, скъпо Лимонче!
13.06.2007 10:27
Любов, здраве и късмет
и всичко да ти е наред!
Звезден блясък в нежните очи,
сбъдване на твойте мечти!

Бъди щастлива!:)))
цитирай
4. infetka - =)
13.06.2007 10:51
еее ти пък..да й вдигнат колата да й вземат 30 лева от "паркинги и гаражи", после да ходи до КАТ да си плати фиша, дай вземат 5 точки от талончето и после още 60 лева за фиша, само защото ти си била в злобливо настроение
по-весело я карай, паркирането в София не е лесно особено за некви жени в червени коли
нали трябва да сме толерантни
честити рожден ден - само весели мисли през годината и много много полу-пълни чаши
цитирай
5. thomas - Инфетка?!
13.06.2007 12:01
Вместо да е похвалиш, че само е звъняла по телефона, а не е извадила Викторинокса, за да й резне поне 2 от гумите, а преди това да й забие 2 шамара за нагло поведение!? :-)
цитирай
6. lemonpie - Звънях, Jones, мерси,
13.06.2007 12:20
но ми казаха, че днес чистят и мият улиците и коли не вдигат :-Ррр
цитирай
7. thomas - Идеята на Андрейчо кефи
13.06.2007 12:25
Дайте дизайнче (с формат на визитка, лентичка или 10/15 см) и ще отпечатам (на свои разноски) поне 1000 парчета, за да можем да почнем да "маркираме" ;-) Все пак да опитаме първо да не е със стикер.

Впрочем имаше някаква инициатива вече, в която една дама беше напечатала точно стикери, но мисля, че това е малко жесточко и не върви да се прави, ако не е подкрепено от държавата.

Не съм и за пукането на гумите, освен в драстични и непоправими случаи, но се сетих и за една история. Една стара дама, живееща на Оборище, имала чудния навик на реже гумите на всички, които не й харесва как са паркирали пред кооперацията. Докато един ден срязала гумите на зет си, защото не му познала колата. Оттогава толкова се засрамила, че повече не го правила никога...
цитирай
8. lemonpie - Идеята си я бива,
13.06.2007 12:49
определено, и аз ще лепя/закачам, да не забравиш да ми пратиш и на мен.
цитирай
9. kraisky - Тук вдигат безотказно!
13.06.2007 12:51
Тук вдигат безотказно - 0888 00 07 80! Може да те попитат откъде го имаш номера, но това е без значение. Кажи им, че е от някой чиято кола е вдигната без причина.
цитирай
10. majkata - Ето с такава будна съвест
13.06.2007 14:29
човечеството е еволюирало! Само не се ядосвай прекалено много, че иначе ще трябва да си купуваш лекарства и...
Аз винаги много съм ги "обичала" наглеците, така че да не ме пропуснете като раздавате маркировката:-)
цитирай
11. runner81 - Перманентен маркер,
14.06.2007 17:42
малко е крайно ама помага. Плюс това се вижда отдалеко. А Цената на пре-боядисването (ако реши да го махне сама) ще доста над 10лв.
цитирай
12. gadget - И аз съм за принципа...
14.06.2007 17:53
... "око за око". С велоспиеда, или по-точно педала мини и одраскай цялата кола. Защото няма място да минеш оттам. Ако имаш възможност, изхвърли през прозореца малко брашно върху колата, защото се чисто трудно, особенно с вода. Ако имаш гипс - целиш шестица от Тотото...
Ай няма да мисля още, че ще си помислите, че съм гадняр и злобар!
цитирай
13. thomas - Още две мунути ако беше писал...
14.06.2007 21:58
Още десет реда ако беше пописал подобни идеи, и наистина можеше да почна да си мисля, че може и да си гадняр ;-)
цитирай
14. kiro - Изпитан ТРИК
16.06.2007 16:59
Ще ти кажа аз какво направих, когато един млад симпатяга си паркира колата пред моя вход по същия начин. Един ден му писаха бележки без ефект. На втория вечерта му вкарах един камък с размер на баскетболна топка в стъклото.

Махна си колата. И повече не съм го виждал на нашата улица.
цитирай
15. анонимен - Скоро се завърнах в БГ и тези от па...
14.03.2008 17:29
Скоро се завърнах в БГ и тези от паркинги и гаражи (П&Г) постоянно ми лазат по нервите.

Първо изкам да кажа, че системата с SMS плащане е добра идея но за жалост не работи добре. 1. Защо никаде по табелките кадето е даден телефона 1302, не пише колко струва този SMS? Това не е много законно. 2. Мтел понякога пропуска да изпрати обратен SMS 5 минути преди да ти изтече времето и ако си на работа или си се расеял, просто пропускаш плаштане и ти слагат скоба. (Това ми се случи тази седмица) И какво? Пак ти зимат 10лв защото работниците на П&Г само изпълняват нареждания. Е кой отговаря за тази гржка?? Мтел, П&Г или аз? Ок все пак точка 2 може да се каже че е изключение.

По-интересното обаче е това, че всички фирми като П&Г са или ЕАД или ЕТ или ООД и всъшност са собственост не на общината а на ниакои си мъшеник които по цял ден лежи и за година става милионер. Как така тези пари влизат в частен джоб? Кой им дава право да дигат колите на хората? Та някои си мишок решава че има право да дига и премества частна собственост и после да го изнудва за пари. Никаде не е регламентирано и описано колко струва едно дигане. Каква е идеята на всичко това? Някои да забогатява за сметка на народа. Когато наистина има проблем и някоя кола трябва да се дигне, П&Г не идват по севазможни причини, а иначе си дигат избрани коли. От тази работа има полза само частникат и никои друг. Населението се изнервя а държавата не печели нищо. По тази схема всички губат и намаляваме продуктивноста на населението. Да не говорим, че ако се махнат паяжите и колите на П&Г от София, движението ще се облекчи и няма да трябва да чакаме да дигнат колата пред нас.

А какво правим с БМВтата и Хамарите и Джиповете които са много тежки да бъдат дигнати. На тях им прощаваме защото са важни или........!

В Банско миналата събота ми дигнаха колата. Фирмата е някоиси ЕТ. Взе ми 50лв и ми даде касова бележка но не можа да ми даде фактура защото е събота. Трябваше да ми я прати по пощата. Сещате ли се че за да стане това трчбва да отда до банско още два пъти и да се разправям.
ПАРКИНГИ И ГАРАЖИ СА МЪШЕНИЦИ И КРАДЦИ!


УПРАВНИЦИ НАШИ - ЗА КАКВО СА ВИ ТЕЗИ ГЛАВИ???? ПА МИСЛЕТЕ МАЛКО! ЗЕМЕТЕ НАПРАВЕТЕ ЕДИН ПАРКИНГ!
цитирай
16. анонимен - Още няколко неща
14.03.2008 17:29
Скоро се завърнах в БГ и тези от паркинги и гаражи (П&Г) постоянно ми лазат по нервите.

Първо изкам да кажа, че системата с SMS плащане е добра идея но за жалост не работи добре. 1. Защо никаде по табелките кадето е даден телефона 1302, не пише колко струва този SMS? Това не е много законно. 2. Мтел понякога пропуска да изпрати обратен SMS 5 минути преди да ти изтече времето и ако си на работа или си се расеял, просто пропускаш плаштане и ти слагат скоба. (Това ми се случи тази седмица) И какво? Пак ти зимат 10лв защото работниците на П&Г само изпълняват нареждания. Е кой отговаря за тази гржка?? Мтел, П&Г или аз? Ок все пак точка 2 може да се каже че е изключение.

По-интересното обаче е това, че всички фирми като П&Г са или ЕАД или ЕТ или ООД и всъшност са собственост не на общината а на ниакои си мъшеник които по цял ден лежи и за година става милионер. Как така тези пари влизат в частен джоб? Кой им дава право да дигат колите на хората? Та някои си мишок решава че има право да дига и премества частна собственост и после да го изнудва за пари. Никаде не е регламентирано и описано колко струва едно дигане. Каква е идеята на всичко това? Някои да забогатява за сметка на народа. Когато наистина има проблем и някоя кола трябва да се дигне, П&Г не идват по севазможни причини, а иначе си дигат избрани коли. От тази работа има полза само частникат и никои друг. Населението се изнервя а държавата не печели нищо. По тази схема всички губат и намаляваме продуктивноста на населението. Да не говорим, че ако се махнат паяжите и колите на П&Г от София, движението ще се облекчи и няма да трябва да чакаме да дигнат колата пред нас.

А какво правим с БМВтата и Хамарите и Джиповете които са много тежки да бъдат дигнати. На тях им прощаваме защото са важни или........!

В Банско миналата събота ми дигнаха колата. Фирмата е някоиси ЕТ. Взе ми 50лв и ми даде касова бележка но не можа да ми даде фактура защото е събота. Трябваше да ми я прати по пощата. Сещате ли се че за да стане това трчбва да отда до банско още два пъти и да се разправям.
ПАРКИНГИ И ГАРАЖИ СА МЪШЕНИЦИ И КРАДЦИ!


УПРАВНИЦИ НАШИ - ЗА КАКВО СА ВИ ТЕЗИ ГЛАВИ???? ПА МИСЛЕТЕ МАЛКО! ЗЕМЕТЕ НАПРАВЕТЕ ЕДИН ПАРКИНГ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lemonpie
Категория: Други
Прочетен: 1577607
Постинги: 307
Коментари: 4097
Гласове: 30077